Skip to main content

Entah Part 5 ?????

Assalamualaikum .. dan selamat  tgh hari semua..

hari yang ke 22 berposa... semoga Allah memberikan sejuta nikmat didalam bulan yang mulia ini...

emmmmm wa hari nie MALAS.... malass.. MALASS .. malass sangat.. tersangatlahhh MALAS... tak tahu kenapa... kerja banyak... tapi entahhh.... (kes 1 )

Wa kalau lah jadik macam dia.. wa x kan jadik perangai macam dia,.. kedekuttt yang amatt... apa kebenda yerlahh dia nak pikirkan.. emmm entah lah... ( kes 2 )




Rasa cam nak ponteng jerr.. sebab .. sebabb..... emm adalah penyebab nyerr.. kalau tak wa x der lah rasa camnak ponteng.. tapi x leh nak tulis kat sini... nanti ada yang TERASA.,.. susahhhh nantiii... (kes 3 )

Naper tahun nie raya macam x der mood.. walhal dah p jenjalan .. dah p shooping.. tapi masih x terasa ke"happy"an nya.. naper nyerr... musykill lahh.... ( kes 4 )...

Perasaan macam nak "lempang" orang.. huhhh.. ada sesapa  volunteer .. kih kih kih kih kih... (kes 5) ..

Jasad di sini ( opis ).. tapi roh wa x tau dah p mana... arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...... bosan bosannnnn......







K lah wa choww.. dulu.. nanti wa update lagi yaa... daaaaaaaaaaaa.....

Comments

Popular posts from this blog

Detective Conan Movie - The Last Wizard Of The Century [MaLay DUB] - Part 1

JOM BERCERITA ... HIKAYAT 1001 MALAM....

Ada Sesapa Yg tahu Hikayat nie.,.. leh lah syare ya......  Tentunya korang sudah sering mendengar kisah 1001 malam ini. Banyak sekali cerita-cerita yang lahir dari kisah 1001 malam, antara lain yang terkenal yaitu “Sinbad si Pelaut”, “Ali Baba” serta “Aladin dan Lampu Ajaibnya”. Namun hanya sedikit yang tahu dari mana kisah-kisah tersebut berasal.. Konon di suatu daerah di negeri Arab, berdiri 2 kerajaan yaitu Kerajaan kembar Sasan dan Samarkand al-Ajam, dimana Raja dari kedua kerajaan tersebut bersaudara. Kerajaan Sasan diperintah oleh Raja Shahryar, sedangkan Kerajaan Samarkand al-Ajam diperintah oleh Raja Shahzaman. Kedua Raja tersebut sangat dicintai oleh rakyatnya karena mereka adalah Raja yang bijaksana dan murah hati, serta keduanya memiliki istri yang sangat cantik. Suatu hari Raja Shahryar pergi menemui saudaranya di Kerajaan Samarkand al-Ajam. Saat di tengah perjalanan ia teringat bahwa hadiah yang akan ia berikan untuk saudaranya tertinggal di atas tempat tidur di dalam

Detective Conan Movie - The Last Wizard Of The Century [MaLay DUB] - Part 3